Tiedä häntä kauniista sanoista

Olis ehkä paree ollu olla hiljaa!
"Samanmielisyyttä on sitten haettu melko erikoisista blogeista, joihin linkit. Että se keskustelun tasosta" ...?
...juu, eipä tässä mitään ongelmaa mulle ole, josko mä nyt tän oikein ymmärsin. Annetaanpa olla...ei jatketa tästä enempää! Kaikki mielipiteet on sallittu.
Kauan (Kotimaasta lähtien) olen näitä keskusteluja lukenut, niin kuin tiedät. Enpä kyllä tällaista sisältöä ole mistään muualta löytänyt. Ihmiset ovat rehellisesti oman ajattelunsa takana... ja mikä parasta, joskus voidaan myös muuttaa kantoja. Vaikka näitä juttuja omistä lähtökohdistani katselen ja omassa päässäni prosessoin, en katso omaavani riittävää kokemusta ja pätevyyttä näihin keskusteluihin tasavertaisesti osallistua. Omaa synteesiä luon ja ajattelussani on näiden myötä tapahtunut iso muutos... sille en vain ole mahtanut mitään...ja olen siitä todella kiitollinen

Ei niin, että jakaisin kenenkään keskustelijan kanssa saman näkemyksen. Josko tästä ja muutokseen johtaneista tekijöistä joskus osaisin hieman avautua... on sattunut tämä hyvään saumaan. Ei ole vielä kuva ihan selvä..., jos koskaan...tuskinpa.
Tuo Aaron blogi on myös "helmikamaa"... antia ajattelulle... thanks with respect!