Mitäs kuuluu?

Tänne kaikkinainen juttelu ja henkilöiden välinen keskustelu. Jos syntyy jotain vakavasti otettavaa, nosta se keskustelujen alueelle.

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja TeeJii » 09.06.2014 19:05

Anne kirjoitti:Oletkos sä vaihtanut pään kun näyttää vähän tavallista photoshopatummalta


Jaa jaa, Anne ...

Kaikkia kuviahan nykyään hieman fotosopataan.
Viimeksi muokannut TeeJii päivämäärä 09.06.2014 22:34, muokattu yhteensä 1 kerran
TeeJii
 
Viestit: 42
Liittynyt: 11.04.2014 19:01

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja Anne M » 09.06.2014 22:32

Sinullahan inkarnaatio muuttuu silmissä. Tuo saattas olla sun oikea pääkin varmaan.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja TeeJii » 10.06.2014 09:11

Anne M kirjoitti:Tuo saattas olla sun oikea pääkin varmaan.


On siinä vähän samaa näköä, vaikka onkin enemmän pensselillä piirretty. Mun oikea pää on mun hartioiden välissä.
TeeJii
 
Viestit: 42
Liittynyt: 11.04.2014 19:01

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja Anne M » 10.06.2014 16:46

Vähän tuo sinun kokonaisolemus vaikuttaa kuin ruumiin, sielun ja hengen silpomiselta. :)

TeeJii... Ajelen ugandalaisten miesten (Medad ja Benson) ja Saaran kanssa elokuun puolessa välissä Kemijärvelle. Taidamme ajaa kotipaikkasi ohitse aika suoraan? Ajamme ehkä Kokkolan kautta tapaamaan ihmistä, jonka kanssa menin ekaa kertaa Ugandaan 12 vuotta sitten. Medad halusi häntä tavata, ja e-churchiäkin tapaamaanhan hän tuli, idealla keskustellaan, ei evankelioida.

Miten olisi kahvitreffit ABC:llä? Olisi kiva tavata ihan kokonainen sinä, vaikka voihan siitä olla semmoinen seuraus että on vaikeampi suhtautua sinuun enää sen jälkeen jonain virtuaalihahmona joka juttelee jostain pilven reunalta. Joka tapauksessa helppo juttu olisi, jos satut olemaan lähistöllä tuolloin.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja TeeJii » 11.06.2014 08:49

Anne M kirjoitti:Vähän tuo sinun kokonaisolemus vaikuttaa kuin ruumiin, sielun ja hengen silpomiselta. :)

Minä olen loppujen lopuksi varsin tyytyväinen tuohon inkarnaatioon. Katsotaan niitä elokuun asioita sitten elokuussa.
TeeJii
 
Viestit: 42
Liittynyt: 11.04.2014 19:01

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja Anne M » 11.06.2014 13:18

Hyvä. Muuten toinen noista vieraista on entinen alkoholisti/huumeiden käyttäjä. En nyt muistakaan kumpaa... ei siitä paljon puhu, mutta kertoi ekalla tapaamisella tarinansa kun uskomisista tuli puhe. On Glaskowssa töissä jossain rehabilitaatio-laitoksessa. Eivät kuitenkaan anna muita kuin siivous yms. töitä ja on aika hyytynyt hommaan, jossa on ollut jo hyvin kauan. Tuli vaan mieleen, josko seurakuntasi mahtaisi ottaa hänet mukaan tapaamiseen ja josko moisesta olisi hyötyä/iloa/apua osapuolille. Just a thought..
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja Anne M » 17.06.2014 00:45

Vettä sataa ja ruokakin oli valmiiksi tehtyä eilen.

Huomaan ihmeekseni että olen koko päivän katsellut jenkki-britti-oppikirjan materiaaleja ja kalvoja, lukenut Matti Pohjolan Taloustiede-kirjaa (joka on Aallossa pääsykoe-kirja) ja kauhistellut, että hänen luentonsa Taloustieteen perusteista (joiden kalvot sain häneltä käyttöön) taitaa olla liian vaativat minulle malliksi, sillä avoimessa eivät ole tuota kirjaa lukeneet... Vaikka kurssi periaatteessa on korvaava, mietin voiko mitään matematiikkaa heittää, kun ennakkovaatimukset ovat nolla... Aika eri lähtökohdat.

Siinä on kivasti johdannossa selkeäsanaisesti sanottu myös linjanvedot mallien ja arvokysymysten välillä, oikeastaan uskomattoman hyvin ja selkeästi ekonomistiksi ja muutenkin hyvin kirjoitettu, ainakin jos vertaa Mankiwn ja Taylorin kurssikirjaan, jossa kaikki on liiankin selvää.

Valittiin kuulemma vuoden opettajaksikin tämä Pohjola. Hieno juttu, että hän on halukas hieman oppaakseni tässä.

So far, so good. Olen vasta alussa, eikä pahempaa allergiaa vielä. Pakko on fundeerata kyllä lukemaansa ja lukemansa painotuksia jatkuvasti. Ihan nopeasti ei onnistu. Melkein kuin Paavalin teologiaa lukisi kreikaksi :)
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitäs kuuluu?

ViestiKirjoittaja Anne M » 17.06.2014 00:46

Vettä sataa ja ruokakin oli valmiiksi tehtyä eilen.

Huomaan ihmeekseni että olen koko päivän katsellut jenkki-britti-oppikirjan materiaaleja ja kalvoja, lukenut Matti Pohjolan Taloustiede-kirjaa (joka on Aallossa pääsykoekirja) ja kauhistellut, että hänen luentonsa Taloustieteen perusteista (joiden kalvot sain häneltä käyttöön) taitaa olla liian vaativat minulle malliksi, sillä avoimessa eivät ole tuota kirjaa lukeneet... Vaikka kurssi periaatteessa on korvaava, mietin voiko mitään matematiikkaa heittää, kun ennakkovaatimukset ovat nolla... Aika eri lähtökohdat.

Siinä on kivasti johdannossa selkeäsanaisesti sanottu myös linjanvedot mallien ja arvokysymysten välillä, oikeastaan uskomattoman hyvin ja selkeästi ekonomistiksi ja muutenkin hyvin kirjoitettu, ainakin jos vertaa Mankiwn ja Taylorin kurssikirjaan, jossa kaikki on liiankin selvää.

Valittiin kuulemma vuoden opettajaksikin tämä Pohjola. Hieno juttu, että hän on halukas hieman oppaakseni tässä.

So far, so good. Olen vasta alussa, eikä pahempaa allergiaa vielä. Pakko on fundeerata kyllä lukemaansa ja lukemansa painotuksia jatkuvasti. Ihan nopeasti ei onnistu. Melkein kuin Paavalin teologiaa lukisi kreikaksi :)
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Edellinen

Paluu kahvihuone

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron