Paperittomat pakolaislampaat

Tänne kaikkinainen juttelu ja henkilöiden välinen keskustelu. Jos syntyy jotain vakavasti otettavaa, nosta se keskustelujen alueelle.

Paperittomat pakolaislampaat

ViestiKirjoittaja Anne M » 11.04.2015 23:16

Pääsiäisen tienoilla kävin eräässä kodissa, jonne oli otettu pakolaislampaita hoitoon. Hoitajille oli tullut hometalosta pikainen lähtö, ja lampaat piti saada äkkiä viranomaisilta piiloon. Nämä olivat laittomia kun niillä ei ollut vaadittavia korvamerkkejäkään. Kolme päivää ennen kuin tappajat tulivat niitä hakemaan ne oli ehditty kuitenkin siirtää tähän kuvan nimettömään "pakolaiskeskukseen". Heti seuraavana päivänä syntyi karitsoja, joista yhtä yritettiin pitää tuttipullolla hengissä, mutta se kuoli ja haudattiin. Tyttö itki katkerasti ja hautakivikin tehtiin. Tässä hengissä säilyneet.

karitsat.jpg


Pässikin oli. Paistoimme pihalla makkaraa, ja kun minulla oli makkara kädessä niin tuo hyökkäsi päin. Ilmankos niitä kutsutaan pässeiksi.

pässi.jpg


Sitten oli pari lammastakin. Tässä toinen.

lammas.jpg


Kyllä siinä nyt on sijoittajilla hommaa, kun karkailevat, ja ruokaakin tarvitsevat. Jokaisen vihreän maasta kyllä nappaavat. Lapset näistä pitävät. Koulusta vaan heti hoitamaan. Saa nähdä kuinka näille paperittomille maassa pakoileville käy. Kuolemantuomio uhkaa jos viranomaiset kuulevat. Minä olin aina luullut, että korvamerkit tarvitaan vain jos nostaa EU tukija. Mutta ei. Paperit vaaditaan, toisin kuin ihmispakolaisilta. Tässä olisi vihreille työsarkaa. Jotenkin on kukkahattutädeiltä päässyt lipsumaan.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Paluu kahvihuone

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron