Olipa päivä

Tänne kaikkinainen juttelu ja henkilöiden välinen keskustelu. Jos syntyy jotain vakavasti otettavaa, nosta se keskustelujen alueelle.

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja Nipa J » 13.03.2014 22:40

Jaa-jaa. Kuinkahan moni tätä sivustoa on käynyt tänään edes lukemassa. 12 käyntiä ja oma kommentti on Laurin kevään merkeissä. Ilmeisesti yliopistotasoisia blogeja odotetaan. Aamukahveillekaan ei tänne enää kannata vaivautua. Sivistyneet jatkakoon.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja Anne M » 13.03.2014 23:47

Ilmeisesti yliopistotasoisia blogeja odotetaan. Aamukahveillekaan ei tänne enää kannata vaivautua. Sivistyneet jatkakoon.
???? Pitäisiköhän näistä jotenkin loukkaantua. Sama kun minä ryhtyisin kirjoittelemaan tyyliin, että "ei tänne kannata vaivautua kun en runoista mitään ymmärrä. Kultturelli sivistyneistö jatkakoon". Etkö loukkaantuisi, jos noin tekisin?

----
Aamulla heräsin klo 6 hiukan yli neljän tunnin yöunien jälkeen, ja Hesan reissulta palasin klo 7, kun myöhästyin yhdestä junasta ja toiset oli myöhässä. Rankka päivä. Ja olen väsynyt kuin mikä. Nyt en jaksa enää kirjoittaa yhtään yliopistoblogia Qumranin teksteistä, joita olin opiskelemassa.

Öitä vaan. Aamukahville en varmaankaan ehdi sillä luultavasti nukun ainakin 13 tuntia.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja Nipa J » 14.03.2014 08:11

Jaa-jaa. Ei näistä kenenkään loukkaantua pidä. Ääneen minä vain ajattelin yhteisössä, jota kuvittelin olevani omalla panoksellani aktivoimassa. Väkeä on vähän, mutta hitaita ovat Jymalan myllyt. Ehkä ne jauhavat hienoa viljaa vasta kymenen vuoden perästä niinkuin Laurikin arvioi.

Poikkeilen kuitenkin vilkuilemassa. Samaan tahtiin kuin muut, "olisiko noihin sanottavaa".
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja tien kulkija » 14.03.2014 08:36

heräsin ja nousin tänään 5.30 ja tulin tänne katsomaan yön saldoa, olihan sitä. kuuden maissa lähdin uimahalliin tavan mukaan ja nyt taas täällä, 1300m suoritettu altaassa, neljännen kerran tällä viikolla. eilen liikuin Pelagolla 16 km ja kirjasin suorituksen äsken, tänään tulee 7km.

nyt alhaalla hautuu aamun tee - eilen jäi safkat yhden pitopöydällisen varaan eli nyt on vähän nälkä, ehkä teen puuron ennen kuin lähden polkemaan hautuumaalle kymmeneksi.

itapäivällä hyppään / laskeudun Golfiin ja ajan Mouhijärven, ostan sieltä mehiläisvahatuohuksia äidilleni, jota on tarkoitus moikata sunnuntaina.

liekö mutmat hassut plokini olleet liian sivistyneitä kun eivät ole keskustelua herättäneet, helpompaa on täällä - modet vois väsätä tänne kurkkauslaskurin!
Avatar
tien kulkija
 
Viestit: 107
Liittynyt: 18.02.2014 08:43

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja Nipa J » 14.03.2014 10:02

Heh, tien kulkija. Onhan meillä kurkkauslaskuri jo nyt., kun näkee kuinka paljon viestejä on avattu. Se kuinka paljon viestit kiinnostavat keskusteluksi saakka näkyy sitä seuraavien viestien määrässä ja surffailujen määrä näkyy viestin klikkauksista. No, tästä on turha keskustella, selvästi kuitenkin näkyy kuinka paljon tai vähän kunkin kirjoittajan "turinat" kiinnostavat muita "yhteisön" jäseniä.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja lauri k e » 14.03.2014 11:39

Niinhän se on.
Pistäydyin K24:llä ja laskin kommentteja
UUTISET
kristilliset opistot pakkomuutoksen edessä 2
sosiaalitetiika 1
lapsivaltuutettu 4
vammaiset 1
avioliittolaki 59
rauhantyö Somaliassa 0
Ulf Ekman katoliseksi 6
Slef tuplaa lähetystyntekijät 5
BLOGIT
Seinäjoen jumalanpalveluspäivä 1
Ukrainalainen kerjäläistyttö 0
Vapaus 0
Näkökulma Teodikeaan 12
Miten parisuhde alkaa 36
Maallokoiden valtaa lisättävä 9
Onko kärsimys ongelma 26
Kultainen kädenpuristus 2
Virsikirjan lisävihko 5

Seksi se on joka myy kirkollisissakin piireissä. Ainoa poikkeus tuoolla on Miskun blogi.Ymmärrän Nipa että olet tottunut suuriin lukijamääriin, siitähän lehtityössä maksetaan. Minulle kuitenkin tämä pieni porukka, 17 rekisteröityä, on tärkeä. Saman porukan juttuja luen Blogimetsästäkin.

Siellä muuten Bror ihmetteli miksi kirkko on haluton kritisoimaan kirkon opin perusteita. Meiltähän ei laki sitä kiellä. Isommat jutut minultakin ovat menneet tuonne BM:n puolelle. Varsinainen keskustelut- alue ei täällä ole herännyt vielä. Uson että senkin aika tulee.
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja Nipa J » 14.03.2014 11:58

Lauri, ei se lukijoiden määrä mikään ykkösasia ole. Se on kirjoittamisesta syntyvä vuorovaikutus. Minulla oli tuolla toissapäivänä blogi, jota klikattiin ennätykselliset 3700 kertaa vuorokaudessa. Vuorovaikutus oli siellä määrästä huolimatta aika vähäinen, vaikka nelisenkymmentä viestiä avaukseen tulikin. Aika vähän niistä kuitenkin minulle. Asia kiinnosti enemmän.

Hyvään vuorovaikutukseen ei tarvita välttämättä kuin vain toinen keskustelija yhteisestä asiasta. Ellei vuorovaikutusta synny olleenkaan, jää "yhteisökin" muodostumatta ja kirjoittaminenkin jää niinmuodoin turhaksi - ainakin silloin kun se jää lukemattakin.

Aivan upean avauksen teki "uusi Ulla" tuonne Blogimetsään muuten. Jätkät pyörivät ympärillä kuin mehiläiset. Aika lailla yhtä jalkaa taidetaan mennä tämän kanssa "päivä kerrallaan".
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja lauri k e » 14.03.2014 13:43

Niinpä näkyy Ulla vaikuttavan.
Olen muutaman päivän odotellut että uusin reksiteröitynyt, Jukka K, hiukan hämmentäisi soppaa.
Joka tapauksessa Tervetuloa Jukka K!
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja Nipa J » 14.03.2014 14:06

Joo, Lauri. Kyllä metsässä heräsi tuossa vuorovaikutuskin. Kyllä Jukka K:kin varmaan sopivan aihepiirin tullessa kohdalle ainakin kommentoi.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: Olipa päivä

ViestiKirjoittaja jukka k » 14.03.2014 23:20

lauri k e kirjoitti:Joka tapauksessa Tervetuloa Jukka K!


Kiitokset ja tervehdys. Muutama vuosi sitten koukutuin lueskelemaan Kotimaan keskusteluja. En muista, miten sinne eksyin, mutta muutamat blogit ja niihin liittyvät keskustelut vetivät mukaansa, vaikka en niihin itse osallistunutkaan. Sieltä siirryin seuraamaan munfoorumia ja blogimetsää ja nyt tänne. Lähes päivittäin käyn jutut läpi, joten ovat nämä minulle olleet oikeastaan hyvinkin merkityksellisiä. En kiellä, etteivätkö nämä foorumit olisi ajatuksiini vaikuttanut. Itse asiassa hyvinkin paljon vuosien mittaan ja omasta mielestäni positiiviseen suuntaan. No, en ole kyllä tuuliviiri, ihan omilla aivoillani ajattelen. Ajattelun aineksia olen saanut. Työelämä vie aikaa ja energiaa. Kynnys kommentointiin ja kirjoitteluun on korkea, mutta mielelläni luen kirjoituksia ja keskusteluja kaikenlaisista aihepiireistä: elämä, ihmisten kanssa "arkieläminen", luonto, hengelliset asiat jalat maassa jne. Olipa päivä... niinpä oli, iltaan asti, huolenaiheita, joihin löydettiin valoisia näkökulmia ja monia ilon tunteita. Jatkakaa vaan.
jukka k
 
Viestit: 60
Liittynyt: 09.03.2014 02:55

EdellinenSeuraava

Paluu kahvihuone

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron