Tulisiko joku juttelemaan mun kanssa tänne?

Tänne kaikkinainen juttelu ja henkilöiden välinen keskustelu. Jos syntyy jotain vakavasti otettavaa, nosta se keskustelujen alueelle.

Tulisiko joku juttelemaan mun kanssa tänne?

ViestiKirjoittaja Anne M » 19.03.2015 06:00

Vai onko tämä nyt sitten yhteisöllisemmän kirjoittamisen ja keskustelun loppu... Karkoitettu. Jälleen kerran.
Bannattu. Väärin sanottu.
Joku valitti pastorille seläntakana.
Ei tervetullut.

Voi Jumala. Tämä alkaisi riittää jo tämä elämän kiertokulku. Miksi? Miksi mun pitää - aina mun pitää olla olemassa. Olemassa olo on rankkaa.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tulisiko joku juttelemaan mun kanssa tänne?

ViestiKirjoittaja Vaeltaja » 19.03.2015 20:50

No, Anne, eikös tilanne siellä Blogimetsässä ole jo rauhoittumaan päin. Ei sua sitten bannattukaan. Harmin paikka. Sinnehän sä sitten palaat kunhan sä oot saanu mököttämisestä tarpeekses.
Vaeltaja
 
Viestit: 38
Liittynyt: 11.02.2015 19:27

Re: Tulisiko joku juttelemaan mun kanssa tänne?

ViestiKirjoittaja Anne M » 19.03.2015 23:47

Kiitos Vaeltaja. Vaeltajia oomme kaikki. Yksin tässä maailmassa loppupelissä ja alkupelissä.
Luottaa ei voi, eikä luottamattakaan voi.
Katselin tuota Ensitreffit alttarilla sarjan jaksoja ja loppujaksoa eilen, tuota halua luottaa ja hypätä uuteen. Noilla ihmisillä se näytti toimivan. Kaikki tuntuivat tyytyväisiltä kokemaansa. Jotkut ihmiset ovat kai sellaisia, että niillä on kykyjä tuollaiseen. Suhteet toimivat, ja luottamus kannattaa.

No joo. Minusta olisi kiva herätellä henkiin tätä foorumia. Olisi hyvä olla paikka nimimerkeillekin. Varsinkin näinä vihapuheen aikoina. Mulla on vaan se ongelma, että en oikein jaksa uskontoja.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tulisiko joku juttelemaan mun kanssa tänne?

ViestiKirjoittaja Vaeltaja » 20.03.2015 12:37

Anne M kirjoitti:No joo. Minusta olisi kiva herätellä henkiin tätä foorumia. Olisi hyvä olla paikka nimimerkeillekin. Varsinkin näinä vihapuheen aikoina. Mulla on vaan se ongelma, että en oikein jaksa uskontoja.

Anne, onkohan se niin, että sellaiset ihmiset eivät jaksa puhua uskonnoista, joilla on erittäin voimakas oma näkemys siitä, millainen uskonto pelastaa. Ehkä kuulut juuri tuollaisiin ihmisiin. Minun on taas hyvin helppo keskustella uskonnoista, koska ymmärrän, että omat näkemykseni heijastavat vain oman subjektiivisen ajatteluni tuloksia, jotka sisältävät kosolti ehdollistumia. Silloin tulee kieltämättä kyllä hieman vaikeuksia, kun huomaan, että toinen keskustelun osapuoli ajattelee pelkästään Raamatulla.
Vaeltaja
 
Viestit: 38
Liittynyt: 11.02.2015 19:27

Re: Tulisiko joku juttelemaan mun kanssa tänne?

ViestiKirjoittaja Anne M » 20.03.2015 16:39

Ehkä kuulut juuri tuollaisiin ihmisiin.

Joo. Voi sanoa varmaan, että kuuluin. Sehän tässä on kova paikka, että enää en tuollaisen kaltaista vakaumusta omista. Jotain omistan, mutta se on vähän erilaista.
Se mitä en jaksa on tuo fundamentalismi. Ikävä kyllä siinä minusta sinä et poikkea mitenkään. Sinulla on oma oikeassa olevan missiosi. Tulee tunne, että et ehkä oikeasti haluakaan keskustella mistään muusta. Se on samanlainen asenne kuin tuo mistä uskovia aiheesta syytät. Toivoisi että jotenkin voitaisiin luoda inhimillistä keskustelua sisältävä foorumi, jossa saa sanoa asiat niin kuin ne on tai niin kuin ne näkee tai niin kuin ne jopa tuntee.

Ehkä minä vielä uskonnostakin puhun. Juuri nyt joudun käyttämään aivojani taloustieteen kautta ajatteluun. Niilläkin aivoilla löytyy kyllä kontaktipintaa ajankohtaisiin uskonnollisiin teemoihin. Ihme kyllä.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna


Paluu kahvihuone

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron