Mitä visioita tälle foorumille?

Ajatuksia ja kritiikkiä foorumin kehittämisestä

Re: Mitä visioita tälle foorumille?

ViestiKirjoittaja Anne M » 22.02.2014 23:56

Kauko. Tässä on semmoinen probleemi, että tuota osoitetta "visioita" ei voi muuttaa, tai voi, mutta sitten taas katoaa linkit.

Visioita on hyvä idea sisällöltään, mutta miten sitä taivuttaisi. Kirjoittaa Visioihin..kuulostaa kummalliselta. Kirjoittaa Visioita-foorumille on pitkä vai onko? Ehkä meidän pitäisi keksiä meille joku kutsumanimi. Toisaalta onko nyt joku kirjoitaa Blogimetsään tai Katsomuksiin sen kummempi.

Sieluja on oikeasti 13. Loput on minun/Laurin erilaisia inkarnaatioita, kuten testihenkilö ja Administraattori. Toisaalta minusta tuntuu että täällä on aktiivisia kirjoittajia nyt jopa enemmän kuin Katsomuksissa, jossa oli valtavasti sellaisia jotka eivät vuoteen olleet kirjautuneet sisään kertaakaan.

Tosi hieno tuo Kahvihuone ajatus. Noita juttuja on hauska lukea.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä visioita tälle foorumille?

ViestiKirjoittaja Toivo Vihmakoski » 23.02.2014 12:20

Anne

Selvennätkö tätä: "Ja jos joku näkee punaista mun kaikenmaailman Omron-jutuista"

Mitä tuo Omron tässä yhteydessä tarkoittaa?

Minulle Omron-sana ei sano muuta kuin että se on verenpainemittarin merkki. Minulla on nimittäin sellainen!
Avatar
Toivo Vihmakoski
 
Viestit: 28
Liittynyt: 19.02.2014 21:11

Re: Mitä visioita tälle foorumille?

ViestiKirjoittaja Anne M » 23.02.2014 13:07

Toivo Johannes kirjoitti: "Ja jos joku näkee punaista mun kaikenmaailman Omron-jutuista"

Mitä tuo Omron tässä yhteydessä tarkoittaa?

Minulle Omron-sana ei sano muuta kuin että se on verenpainemittarin merkki. Minulla on nimittäin sellainen!

Heh Toivo. Sä täten paljastit koko seurakunnalle, että sä et juuri Katsomuksia lukenut. Mulla oli siellä kokonainen ketju missä mä seurasin melkein päivittäin mitä mun Omron ilmoitti mulle lukemiksi ja miten niitä lukemia sai liikkumaan ylös tai alas uskossa tai tietämisessä tai luulemisessa, ja sittemmin miten verenpainepillerit vaikuttaa niihin kokonaisina, puolikkaina, neljäsosapillereinä. ja nyt muuten taitaa olla tulossa jatko-osaa. Omron oli ja on mun "jumala", Pyhä Omron. Siltä mä kysyn mikä on Jumalan tahto.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä visioita tälle foorumille?

ViestiKirjoittaja kaukop » 23.02.2014 14:13

Omron oli ja on mun "jumala", Pyhä Omron. Siltä mä kysyn mikä on Jumalan tahto.

Siis kotijumala! Minullakin on lähes käyttämätön Beurer. Joskus vilkaisen lukemia.
Avatar
kaukop
 
Viestit: 116
Liittynyt: 16.02.2014 23:58

Re: Mitä visioita tälle foorumille?

ViestiKirjoittaja lauri k e » 23.02.2014 15:29

Kummallinen juttu toi verenpaine.
Toiset sitä saa,
mä vaan aiheutan.
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Re: Mitä visioita tälle foorumille?

ViestiKirjoittaja Nipa J » 23.02.2014 15:40

Jaa-jaa. Verenpainetta minulta mittailtiin aikaa, jolloin ei vielä mittareita kotona ollut.Työterveyshuollon sisätautilääkärini Leila mittasi aina hyvät arvot, mutta hoitajat mittasivat huonompia. Kerran Leila sitten sanoi, älä sinä mene noille nuorille naisille paineitasi mittauttamaan, kun tällainen vanha korppu mittaa paremmin.

Nyt on kyllä jonkinlainen mittari kotona, mutta niin ovat alan lääkkeetkin.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Edellinen

Paluu keskustelua foorumista

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron