Tervetuleman virtuaalikahveille

Tänne kaikkinainen juttelu ja henkilöiden välinen keskustelu. Jos syntyy jotain vakavasti otettavaa, nosta se keskustelujen alueelle.

Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja Anne M » 16.02.2014 16:07

Moikka,
Mitkä on fiilikset teillä päin?

Minä olen aika hyvällä mielellä tänään. Kolme ystävääni oli luonani viikonloppua ja juuri lähtivät takaisin kotiinsa isoon kaupunkiin. Pyhä Omronkin on aikalailla tyytyväinen vaikka verenpainepillerit ovat olleet kaapin pohjilla jo varmaan kohta 10 päivää... Taidan olla parantunut. Hämmästyttävää :shock:
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja sonja » 16.02.2014 16:36

Moi,

mukava fiilis uudessa kahvihuoneessa; tuoksuu hyvältä.
Avatar
sonja
 
Viestit: 34
Liittynyt: 16.02.2014 16:24

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja Anne M » 16.02.2014 16:39

Tervetuleman Sonja. Kehittyyköhän ihmisen aistit IT-evoluution myötä niin, että kahvi alkaa tuoksua kun vaan sen siihen kuvittelee. :D
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja Nipa J » 16.02.2014 17:06

Jaa-Jaa. Täällä on jo kahvihuonekin auki. Tästäkin tulee varmaan hyvä juttu ja jotakin lämmintä, arkista, ei turhan pyhää, voi kehitellä täälläkin. Kahvi onkin tuossa jo valumassa ja vadelmahillolla voidellut laskiaispullat kermavaahdon kera odottelevat poimijaansa.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja Anne M » 16.02.2014 17:24

Mä haluaisin antaa teille vähän tietoteknistä haastetta kanssa, jotta olo olisi vieläkin lämpöisempi kahvipöydän ääressä. Koittakaahan laittaa itsellenne avatar, eli tuollainen kuva kuin tuo minun punainen tupa.

omat asetukset tuossa ylhäällä -> profiili -> avatar.

Kuvan voi ladata koneelta. Haaste on siinä, että se pitäisi saada pienemmäksi kuin 90 x 90 pikseliä(?), jotta se latautuu. Se ei ollut minulle ollenkaan helppoa, mutta kokeilkaa, jos teillä on jossain joku pikkukuva. Tervetuloa osion (?) alla on Laurin väsäämät vanhat ohjeet.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja kukkis » 16.02.2014 18:40

Vaikuttaa lämpimältä kahvituvalta. Kohta haluan nauttia myös konkreettista kahvia.
kukkis
 
Viestit: 5
Liittynyt: 16.02.2014 14:20

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja Anne M » 16.02.2014 19:01

Tervehdys kukkis!
Hieno juttu, että pääsit sisälle ja seuraamme. Eikun postaamaan keskustelunavauksia tai blogeja, miksi niitä nyt sitten kutsuisimmekaan, että nimitys ei olisi hämäävä..
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja lauri k e » 16.02.2014 19:36

Kun mietä on jo muutama pöydän äärellä en malta olla kertomatta pientä mainintaa johon törmäsin kuvahakuja tehdessäni. Minulle aivan tuntematon blogisti omalla saitillaan kirjoitti.

Päivänhenkilö: Se on se meidän Jesse raamatusta
Jessehän on ihan ku verrattavissa meijän nykynuorisoonki. Se asu kolmekyppiseks himassa ja aina ku se jotain teki ni se oli ihme.


[img]
http://4.bp.blogspot.com/-y4ChJZAMP_E/U ... %B6klk.png
[/img]

Kannattaa vilkaista mielenkiintoista kuvaa.
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja sonja » 16.02.2014 21:54

Kiitos Laurille tosi hyvästä kuvasta.
Avatar
sonja
 
Viestit: 34
Liittynyt: 16.02.2014 16:24

Re: Tervetuleman virtuaalikahveille

ViestiKirjoittaja Nipa J » 16.02.2014 23:05

Ai, että kuva. Ei se tonne katsomuksiinkaan onnistunut se pienennys. Jos jonkin sopivan symbolikuvan löytäisin huuhkajasta tai sarvipöllöstä, pyydän pojan sovittelemaan sen tuonne huomenna, kun tuo poikkeaa käymään. Olisi Ullan tuolla mainitsema lapintiirakin hyvä, mutta se muistuttaisi enemmän rippikuvaa.

Asiasta kolmanteen. Vähän mietin noita mahdollisia lintujuttujani. Ne taitavat sopia keskusteluihin yhtä huonosti kuin runot, vaikka enemmän blogeja olisivatkin. Tuolla naapurissa asuu kuvaaja, jolla oli Stoassa valokuvanäyttely "Roihuvuoren äkäiset linnut". Niistä kirjoitin kesällä muutaman haikun, jotka kuulema sopivat kuviin.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Seuraava

Paluu kahvihuone

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron