Uganda ahdistaa

Tänne kirjoitat uusien keskustelujen avaukset.Se voi olla lyhytkin, vaikka "pääseekö koira taivaaseen". Se voi olla myös syvempi pohdiskelu kun haluat kokeilla miten ajatuksesi kantaa.

Re: Uganda ahdistaa

ViestiKirjoittaja Anne M » 01.03.2014 01:28

Hämmentävää Sonja, siis että..... että... koemme ja ymmärrämme asioita jotenkin samoin.
Mutta kyllä minullakin tuo aktio on se pelastus lamasta. Markun kommentti teki hyvää mullekin, koska en varmaan täytä niitä ns. kirkollisen (perinteisen) naiskuvan ihanteita.
Jaa..siitäkö se johtuu. Kieltämättä monasti on hämmentäviä keskustelut uskovien naisten kanssa, kun joskus tuntuu, että ei ole sellaista sanomaani lausetta olemassakaan, joka ymmärrettäisiin oikein saatika mitenkään positiivisesti.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Uganda ahdistaa

ViestiKirjoittaja sonja » 01.03.2014 13:19

Anne, olen huomannut, että ollaan samoilla linjoilla monissa asioissa, siis teologia, politiikka esimerkiksi. Ja olisikohan empatiakyvylläkin osansa? Kirjoitat niin suoraan ja koskettavasti, että kirjoituksiasi on ilo lukea. Myös tieteelliset kirjoituksesi ovat nautittavia, kun itsellä ei ole teologista koulusta, niin sun erinomaiset kirjoitukset ovat mulle tosi antoisia.

Oon iloinen, että oon mukana täällä. Sä nyt vaan oot tosi hyvä tyyppi!
Avatar
sonja
 
Viestit: 34
Liittynyt: 16.02.2014 16:24

Re: Uganda ahdistaa

ViestiKirjoittaja Anne M » 01.03.2014 23:30

Mitäs sä Sonja nyt tommosia... nythän mä ihan joudun hämmennyksiin. Eihän noin saa sanoa :shock:
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Uganda ahdistaa

ViestiKirjoittaja Anne M » 02.03.2014 15:23

Sainpa lopulta tekstarin tänä aamuna Medadilta kun olin pariin otteeseen yrittänyt kysellä, että onko hengissä lainkaan. Sanoi seisovansa vakaasti (firm), mutta ympärillä asiat ovat kuumia (hot).
On se vaan kaamea tilanne. En mä kestäis tuollaisissa tilanteissa missä tuo mies on. Omat Ugandassa ja valkoiset muualla evankelioitavana pois viha-uskonnosta.
Avatar
Anne M
Ylläpitäjä
 
Viestit: 461
Liittynyt: 14.02.2014 01:33
Paikkakunta: Hämeenlinna

Edellinen

Paluu keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa

cron