esittäytyminen

esittäytyminen

ViestiKirjoittaja lauri k e » 14.02.2014 14:14

On kivaa jos uudet tulijat esittäytyvät jollakin tavoin. Pakollista se ei ole, mutta tutustumme sillä tavoin nopeammin. Mieti kuitenkin mitä kerrot itsestäsi julkisesti.. Ei oe tarkoitu julkistaa koko elämäntarinaa
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja lauri k e » 14.02.2014 14:19

Olen enne sotaa syntynyt taivaanranna maalari. . Elämänkokoiset ja isommatkin asiat ajatteluttavat, pohdin niitä mielelläni. Minulla on ikävä taipumu katsella asioita jostain kummallisesta suunnasta. Eihän seepra raidoistaan pääse. Koittakaa kestää. Nahkani ei ole paksu mutta liukas. Iholle purkivät sanat valuvat helposti pois.
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja kukkis » 16.02.2014 18:29

Olen tuttu Annen kanssa jo yli kymmenen vuoden ajalta. Eläkkeellä ja kiinnostunut hengellisistä asioista (vaikka olenkin teologi) ja mielenkiinnolla odotan tämän blogin aktivoitumista.
Kukkis
kukkis
 
Viestit: 5
Liittynyt: 16.02.2014 14:20

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Nipa J » 16.02.2014 18:57

Nipa on iältään vähän vanhempi mies kuin nuorempi kapinallinen. Ikään mahtuu monissakin maailmoissa erilaista kirjallista työtä ja hupiakin runoina, pakinoina, kabareina, näytelminä ja työn puolella uutisia, kolumneja, artikkeleja, haastatteluja ym. henkilökuvia, mutta nykyisin vain jäähdyttelyä eläkkeellä.

Luonto on harrastuksistani pitkäikäisin. Linnuista täällä lähinnä kirjoitan. Usko minulla on niin nuorta, että en ole ehtinyt oppimaan mitään viisasta. Viisaampia siinä kuuntelen sujuvasti.

Kukkis on minulle tuttu hevoskilpailuista Erottajan guruna, joka ei ollut kuitenkaan ekspertti teologiassa.
Nipa J
 
Viestit: 588
Liittynyt: 16.02.2014 14:12

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja yki räikkälä » 17.02.2014 00:05

Olen viisikymppiä ja risat oleva tyyppi, joka on kiinnostunut uskosta ja uskomisesta ynnä muusta näihin liittyvästä. Eli kaikesta mikä ihmiselämän kummallisuuksiin kuuluu. Olen tyystin uskonnoton sikäli kuin tiedän ja käsitän. Olen ollut sitä koko ikäni. Tiedostamaton puoleni voi ehkä tulla jollekin muulle esille, mutta siitä puolesta en itse juuri mitään tiedä. Tietoni ylipäänsä on vähän vajavaista, mutta jokseenkin kelvollisesti on silläkin tultu toimeen.

Töissä olen elokuva- ja mediakulttuurisessa yhdistyksessä, Satakunnan elävän kuvan keskus ry, siinä toiminnanjohtajana eli lähinnä juoksupoikana ja laskujen maksajana. Osaan myös itse tuottaa kuvaa ja ääntä. Kuvankäsittely on blogikirjoittelun ohella yksi mielitekemisiäni. Satakunnan Kansa -lehden blogisto on säännöllisen kirjoitteluni alusta.

Liityin Kotimaa24-palstalle blogistiksi siinä vaiheessa kun se ryöpsähti kuin varpusparvi ilmoille ja mielenkiintoisimmat ajat olivat. Sitten tulin monien muiden kanssa poisheitetyksi sieltä, enkä kuten ennustin, juuri siellä ole enää vieraillut. Brorin Katsomuksia-palstalle kirjauduin heti kun se oli perustettu. Blogimetsässä esiinnyn aika ajoin myös.

Minulle ei ole niinkään väliä se, mikä palsta tai alusta on allani. Väittelen edelleen kiivaasti, vaikka pinnistellyn kohteliaasti, Päiviö L:n perustamalla K24 kadonneet -FB-ryhmässä. Pari kertaa olen jo herneitä rööriin vetäisyn aiheuttaneena ilmoittanut, että Päiviö minut ulos heittäköön. Ei ole heittänyt. Hän haluaa opettaa vielä minua, oppimestarin viitan kun on harteilleen heittänyt. Useamman kerran olen itse ollut lähtemäisilläni sieltä siellä silloin tällöin ilmenevän pahemmanlaatuisen tunkkaisuuden vuoksi. Mutta se on hyvä paikka edelleenkin saada käsitys siitä, mitä ultrauskovaisten päässä liikkuu.
Avatar
yki räikkälä
 
Viestit: 14
Liittynyt: 16.02.2014 23:45

ViestiKirjoittaja sonja » 17.02.2014 12:01

Poistin.
Viimeksi muokannut sonja päivämäärä 20.03.2015 22:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
sonja
 
Viestit: 34
Liittynyt: 16.02.2014 16:24

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja tien kulkija » 18.02.2014 10:24

olen vanhaa määritelmää mukaillakseni "sen tien kulkija", särpimeni maksaa ev.lut. seurakunta, pidän näkökulmista lyhyesti - some on siitä mielenkiintoinen että luomme paljolti omat määritteemme

en välitä tuoda fyysisen maailman määritteitäni tähän virtuaalilaatikkoon enempää mitä rivien väliin jää
Avatar
tien kulkija
 
Viestit: 107
Liittynyt: 18.02.2014 08:43

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Toivo Vihmakoski » 19.02.2014 21:19

No niin - ja täällä taas!

Lyhyt historiikki

Olen syntynyt vanhassa kunnon Lapissa Tervolan kunnassa pienessä Kemijoen saaressa, josta minut on minulta mitään kysymättä raahattu vajaan vuoden ikäisenä Lappiin. Mutta nyt paljon pienempään eli Lapin kuntaan Rauman naapuriin.

Siellä elin lapsuuteni ja kävin kouluni ja lähdin vähän yli 20:n ikäisenä Suomen kiertoon reittiä Jämsä - Kuopio - Kouvola - Kangasniemi.

Suurimman osan työssäoloajastani olin erittäin skitsofreenisessa työssä, jossa aina joku oli minun työhöni tyytymätön. Tyytymätön oli joko Suomen valtio edustajansa välityksellä, jos tuli ns. ”tyhjä” eli tarkastuskertomus ilman maksuunpanoehdotusta tai, päinvastaisessa tapauksessa tarkastettava.

Nyt elelemme eläkepäiviä vaimoni kanssa kahden minun ja hänen sekä minun ja exäni lapsien lapsineen ollessa hajaantuneena ympäri Etelä-Suomea.

Minä olen viisaan lääkärisedän arvion navasta alaspäin validi vain 20%:sti ja siitä ylöspäin olevan määrän voi kukin tekstieni mahdollinen lukija arvioida itse.
Avatar
Toivo Vihmakoski
 
Viestit: 28
Liittynyt: 19.02.2014 21:11

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja Markku Hirn » 21.02.2014 00:01

Huomaan , että jotkut kirjoittavat nimimerkillä. No mikäpä siinnä mutta mielestäni on reilunpaa kirjoittaa omalla nimellä.

Esittäytyminen: Tulen esittelemään itseni eri kannanottojen kautta jos nämä keskustelut lähtevät käyniin. Alustavasti<. Bloggi aktivisti joka asuu Ruotsissa mutta jolla on runsaat kontaktit Suomeen ja seuraa elämän kulkua siellä ja täällä. Olen jo seniori kansalainen mutta yritän pitää aivot vireänä.Olen työskennellyt kahden maan kirkoissa, kunnallisissa viroissa samoin sairaan hoidossa sekä öpitänyt yksityispraktiikkaa terapeuttina.

Hengellinen kotipaikkani on Kveekariuus.
Markku Hirn
 
Viestit: 10
Liittynyt: 20.02.2014 23:52

Re: esittäytyminen

ViestiKirjoittaja lauri k e » 21.02.2014 01:13

olet markku Lämpimästi tervetullut
-lauri
- - -
Luterilaisuus tähdentää vapaata tahtoa
ja sen nöyrää katumista
Markku Viitasalo
Avatar
lauri k e
Ylläpitäjä
 
Viestit: 243
Liittynyt: 14.02.2014 00:02

Seuraava

Paluu keitä olemme ja miten toimimme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron